למה כדאי להשתמש בקלנועיות?

יש הרבה דרכים להתנייד ממקום למקום, גם אם זה לא תמיד נראה כך: למשל, אנשים שאין להם רשיון נהיגה לא תמיד יראו באופניים אפשרות ריאלית, ומי שמתקשה ללכת למרחקים ארוכים לא בהכרח יכיר את האפשרויות הנוספות העומדות בפניו – זאת בעוד שהפתרונות נמצאים ממש מעבר לפינה, וכל שצריך לעשות הוא לפקוח עיניים ולתת להם הזדמנות אמיתית. בקרב ציבור הנכים מוכרות לרוב שתי אפשרויות בלבד – הקביים וכסאות הגלגלים, ולא רבים יודעים עד כמה המבחר בתחום זה הוא למעשה גדול. במיוחד עבור נכים אך גם למי שמתקשה בהליכה מאומצת או למרחקים ארוכים – הפתרון של קלנועיות הוא אידיאלי ומותאם מאד, וחבל לא לתת לו לפחות הזדמנות.

מה כל כך טוב בקלנועיות?

מי שלא משתמש בקלנועיות עשוי לחשוב שמדובר חלילה בחפץ "מגביל" או כזה שרק נכים עושים בו שימוש. אך האמת היא שההיפך הוא הנכון, ולמעשה ציבור האנשים והנשים העושים בו שימוש בארץ ובעולם רק הולך וגדל. זהו פתרון מושלם למי שאינו רוצה להתפשר על איכות חיים נמוכה יותר מכפי שהיה רגיל קודם לכן, ובמיוחד עבור מי שלא מעונין לוותר על כל ההרגלים הישנים שלו, כמו גם רכישתם של הרגלים ותחביבים חדשים.

האם יש ממה לחשוש?

יש לא מעט אנשים ונשים שמתלבטים בשאלה האם לרכוש או לא לרכוש קלנועית, ומהן ההשלכות שעשויות להיות לכך. אך למעשה התשובה לשאלה זו היא, חד משמעית שאין ממה לחשוש, ואפילו ההיפך הוא הנכון. חשבו על כך: אדם שמתבייש, שמתלבט או שסתם מחזיק בדעה קדומה בנוגע לשימוש בקלנועית, עשוי עם הזמן להסתגר יותר ויותר בבית ולא לצאת – ולו רק בשל אותה מחשבה מגבילה הגורמת לו, באופן הפוך מכוונתו המקורית, לוותר למעשה על אורח חייו המלא והעשיר כפי שהיה קודם, וכך יוצא שהוא בעצם המפסיד הגדול. אך אדם שלעומת זאת מחליט להשתמש בקלנועית ולראות בה כלי והזדמנות, דוקא יפיק את המרב ממנה ויצליח ליהנות מכל מה שהיה רגיל בו עד כה, וברוב המקרים אף בצורה נוחה ויעילה הרבה יותר.

אודות המחבר